U bulldozer SD7N urdinatu da u Cliente Ghanaianu hè mandatu senza intoppi

In a prima metà di u 2021, alcuni mercati d'oltremare anu avutu una tendenza à a calata affettata da l'epidemia. Di pettu à e difficultà, u Dipartimentu Internaziunale di SHEHWA hà sempre insistitu nantu à a cooperazione cù i clienti d'oltremare per fà publicità cumplette in u mercatu lucale, participendu attivamente à l'offre, è seguitendu u prugressu di i prughjetti chì sò ritardati in a prima fase. Dopu à sforzi ininterrotti, ci simu infine distinguuti da e cumpetizioni parechje volte è ottenutu parechji ordini successivamente. U seguitu iniziale di u prugettu hà ancu fattu grandi prugressi, cumpresu u prughjettu di bulldozer SD7N in Ghana.

The SD7N bulldozer ordered by Ghanaian Customer is deliveried smoothly2

Cum'è agente di macchinari per a custruzzioni cù grande influenza in Ghana, u Dipartimentu Internaziunale SHEHWA hà sempre affrontatu cumpetizioni da Shantui, Zoomlion è altre marche ogni volta quandu negozianu un novu ordine cù u cliente Ghanaian. A causa di l'eccellenti vantaghji tecnichi, a nostra sucietà hà batte ripetutamente altre marche è hà ricevutu l'ordini. Durante l'anni passati, per rinfurzà a relazione cù u cliente Ghanian, a nostra sucietà hà urganizatu sistematicamente furmazioni per u mercatu di Ghana, chì anu vintu grandi lodi da i clienti è postu una basa solida per u sviluppu à longu andà trà u cliente di Ghana è Dipartimentu internaziunale SHEHWA.

Durante u prucedimentu specificu di implementazione di questu ordine SD7N, perchè u tempu di consegna hè assai strettu, tutti i dipartimenti di a cumpagnia agiscenu attivamente cù a velocità più rapida. Grazie à a piena cooperazione di l'ore di travagliu di l'attelli, u bulldozer hè livatu à tempu à a fine.

The SD7N bulldozer ordered by Ghanaian Customer is deliveried smoothly
The SD7N bulldozer ordered by Ghanaian Customer is deliveried smoothly1

Tempu di posta: Jul-08-2021