SXY-M-SG400 Rapportu di stampa di neve

Oghje ghjornu, più di u 50% di e stazioni sciistiche in u nostru paese ùn sò micca equipate di pulitori di neve, è una parte considerableu di i pulitori di neve equipati sò attrezzature di seconda mano, ciò chì mostra chì esiste un vastu mercatu per i pulitori di neve. E cumpagnie straniere chì producenu pulitori per a neve accapanu guasi u monopolizazione di u mercatu mundiale di pulizia per a neve. Benchì e presse per neve domestiche sò state sviluppate è fabbricate dapoi circa 6 anni, i prudutti high-end di alta putenza sò sempre in biancu. In l'ultimi anni, a sucietà HBIS Xuangong s'impegna per a ricerca è u sviluppu è l'applicazione di groomers domestici high-end basati annantu à un puntu di partenza elevatu per uttene u sviluppu diversificatu di a cumpagnia. U salone di neve SG400 hè statu liberatu cù successu da a linea di assemblea in ghjennaghju 2018, rompendu a tecnulugia straniera è u monopoliu di i prezzi in u campu di spazzaneve è riempendu a lacuna in prudutti naziunali simili.

SXY-M-SG400 Snow press report1
SXY-M-SG400 Snow press report2

A fabricazione di apparecchiature HBIS Xuangong hà fattu avanzate in l'industria di u ghjacciu è di a neve. U cuncepimentu industriale di u salone di neve, u sistema di cuntrollu elettricu, u sistema di trasmissione idraulica, è u sistema di chassis ambulanti anu ottenutu cuncepimentu indipendente in ligami tecnichi chjave. U groomer SG400 adopra u sistema domesticu di trasmissione idrostatica cuntrullata elettronicamente. A pala di neve davanti hà ottu direzzioni di muvimentu, è a spazzola di neve posteriore hè un muvimentu à quattru vie. U quadru hè fattu di una grande quantità di metallo resistente à bassa temperatura, cumbinatu cù cingolati à bassa pressione specifici brevettati. In cabina, a finestra anteriore adotta una tecnulugia antidisplusione di riscaldamentu à doppia curvatura, è a maniglia di aviazione bionica migliora l'esperienza di guida di l'operatore.

Tenendu contu di l'ambiente è di u tempu di u funziunamentu di u campu di neve, a sucietà HBIS XuanGong hà ancu aghjuntu assai penseru in u cuncepimentu: a cabina adotta una grande finestra frontale riscaldata à prova di esplosione doppia curvatura, è u metudu di riscaldamentu hè adupratu per affrontà e cundizioni speciali di travagliu di l'alta muntagna è di e pendite ripide è di u ventu forte. Prutegge i cunduttori è i strumenti di precisione, è pò reagisce cun precisione è sensibilità in ambienti à bassa temperatura, assicurendu a sicurezza di u travagliu di notte; l'applicazione di una nova pista di materiale di gomma ùn risponde micca solu à i requisiti di livellamentu di a strada di neve, ma riduce ancu assai u pesu di tutta a macchina. In u primu test in cundizioni attuali, u salone di neve SG400 hà ottenutu un tassu di livellamentu di 98%.

Oghje ghjornu, u salone di neve SG400 hè statu messu à prova in parechje stazioni sciistiche in Chongli, è hà pruduttu "neve di tagliatelle" di alta qualità, à taglioli taglienti. Stu salone per a neve hè statu ricunnisciutu da u mercatu è si prevede di diventà un pruduttu d'applicazione per l'Olimpiadi Invernali 2022.


Tempu di posta: Jul-02-2021