SXY-M-FS550 u rapportu di l'aratura prufonda è di a macchina per allentà a polvere

Recentemente, u primu batch di 10 nuove attrezzature agricole sviluppatu indipindentamente da a sucietà Hebei Xuangong, u telecomandatore autopropulsatu FS550 cultivatore frantumazione è allentamentu di u travagliu prufondu, hè statu riesciutu da a linea di produzione. Stu mudellu hè adattatu per l'operazione in e zone muntagnose è colline è hà una larga prospettiva di mercatu.

SXY-M-FS550 the report of deep ploughing and powder loosening machine1

In mira à u vastu spaziu di sviluppu di a nova agricultura di u mo paese in u futuru, a nostra sucietà hà sviluppatu successivamente à grande scala FS770 è intelligenti FS550 frantumazione è allentamentu di cultivatori profondi, affidendu a so prufonda tecnulugia di fabbricazione meccanica. U coltivatore intelligente fora di linea FS550 hè dotatu di un sistema di travagliu prufunnu sottoterra super frantumatore. Stu sistema adopra un novu tippu di fori spirali multipli, chì sò rotati in terra à una velocità alta di più di 40 cm, è avanzanu rapidamente per agglomerà e lastre di u terrenu, arà u stratu inferiore, è aranu a terra. I rizomi vegetali sò immediatamente schiacciati in polvere granulare, chì prumove a distribuzione raziunale di i nutrienti di u terrenu in u stratu di l'aratu, chì facilita assai a ripruduzione è a crescita di i microorganismi di u terrenu è aumenta a prufundità di e radiche di e piante, chì hè cunveniente per e radici per assorbe cumpletamente è aduprà nutrienti. U cultivatore FS550 adotta una tecnulugia di interazione senza filu umanu-urdinatore, è attraversu l'introduzione di sistemi di applicazione intelligenti, i sensori sò installati in ogni dispositivu per raccogliere in modo intelligente i dati di u dispositivu è cuntrullà u statu operativu di u dispositivu in tempu reale. U cultivatore frantumazione è sciuglimentu di u travagliu prufundu FS550 pò compie l'attività agricule solu cù u sistema di cuntrollu automaticu. Da una parte, riduce l'intensità di u travagliu di l'operatore, è da l'altra parte, si sbarazza di e restrizioni à u funziunamentu di l'ambiente esternu. Pò realizà una operazione cuntinua di tutti i tempi, chì furnisce una forte garanzia per a custruzzione di l'infrastruttura di l'agricultura intelligente in Cina.

A tecnulugia di allentamentu prufondu di l'aratura è di frantumazione prumossa sta volta rompe i metodi tradiziunali di allentamentu prufondu, aratura, arroscia è stubble. Pò compie u travagliu di preparazione di u terrenu in una sola volta senza distrugge u stratu di u terrenu, rimpiazzendu e multiple operazioni di accatastamentu meccanicu precedente. Pò attivà un terrenu prufondu, risparmià acqua, fertilizante è energia, chì prumove l'aumentu di a pruduzzione agricula è di i rivenuti.


Tempu di posta: Jul-08-2021