E Vendite di Bulldozer SHWHWA Sò Recuperate In L'epidemica

Dapoi u principiu di u 2021, e vendite di bulldozer SHEHWA si trovanu di fronte à parechje difficultà: a rinascita di COVID-19, l'apprezzamentu continuu di u tassi di cambio RMB, a diminuzione di i mercati esteri, a scarsità di pezzi di ricambio naziunali, ecc.

Di fronte à tante difficoltà, u Dipartimentu Internaziunale di SHEHWA continua à rinfurzà a publicità in rete per mezu di e-commerce, pruvendu à sviluppà novi clienti, Internamente, mantenendu stretti contatti cù i vechji clienti è prestendu attenzione per aiutà li à risolve tutti i prublemi durante e cuuperazioni , in particulare per i clienti generali cum'è l'agente russu. In listessu tempu, u Dipartimentu Internaziunale hà continuatu à cooperà cun Sinosure per aiutà i clienti d'oltremare à risolve e difficultà di finanziamentu

SHWHWA Bulldozer Sales Have Recovered In The Epidemic1

Attraversu sforzi incessanti, l'affari d'oltremare di u Dipartimentu Internaziunale anu sempre realizatu un grande sviluppu durante u periodu epidemicu: lotti continui di bulldozer sò stati venduti à u mercatu russu, l'agenti in Ucraina è l'Argentina anu ancu firmatu novi ordini successivamente, è novi clienti in Tunisia, Algeria è altri i paesi sò stati sviluppati.

Cù e spedizioni di lotti di merci, e vendite di u mercatu oltremare di SHEHWA anu ottenutu un novu livellu. U Dipartimentu Internaziunale continuerà à risolve tutte e difficultà è farà sforzi continui per uttene obiettivi più grandi è più forti.

SHWHWA Bulldozer Sales Have Recovered In The Epidemic
SHWHWA Bulldozer Sales Have Recovered In The Epidemic2

Tempu di posta: Jul-08-2021