Spedizioni per u Bulldozer TY165-3 aghjurnatu

HBXG presta una grande attenzione à i feedback è a lagnanza per i prudutti di i clienti d'oltremare, spinge continuamente a migliurà, prumove a satisfaczione di i clienti.Recentemente, u bulldozer TY165-3 aghjurnatu hà realizatu l'esportazione in batch per a Russia è i paesi CIS, chì purterà esperienze di operazione più còmode è boni ecunomichi per i clienti.

U bulldozer TY165-3 hè un bulldozer di 165 cavalli cù trazione diretta idraulica, sospensione semi-rigida è assistenza idraulica, cuntrollu di lama idraulica pilotu è cuntrollu di guida è frenu à un livellu.

U bulldozer TY165-3 hè carattarizatu da alta efficienza, vista aperta, struttura ottimizzata, operazione faciule è serviziu cù prezzu bassu è qualità sana affidabile.Pò esse equipatu cù ripper à trè stanchi, U-blade (capacità di 7,4 metri cubi) è altri cumpunenti opzionali.

U bulldozer TY165-3 hè applicabile per a manipulazione di a terra in a custruzzione di strade, u travagliu di u desertu è di i campi petroliferi, a custruzzione di terreni agriculi è portu, l'irrigazione è l'ingegneria elettrica, a minera è altre cundizioni di ingegneria.

• U cunfortu di l'operatore hè furnitu da u sediu regulabile in dui sensi, u cuntrollu di u dozer à una sola leva cù una leva regulabile è a manu cumminata di guida è frenu.

• A pista sigillata riduce assai l'usura di u pin internu è u bushing per u costu di mantenimentu di u trenu sottucarru.

• Motore diesel turbocharged cù pompe è valve di carburante senza regulazione individuale.

• Mantenimentu faciule cù u ligame maestru in dui pezzi, i regulatori idraulici di a pista, i clutchs di sterzo è i freni sò removable cum'è unità.

• Scelta di cabina inclinabile ROPS / FOPS climatizzata o tettu ROPS / FOPS aperta.

• Logging spiciali cù Winch disponibile.

Specificazioni

Bulldozer Inclinate
(senza ripper) Peso di operazione (Kg) 17550
Pressione di terra (KPa) 67
calibro di pista (mm) 1880
Gradient 30°/25°
Min.distanza da terra (mm) 352,5
Capacità di dozing (m³) 5.0
larghezza di lama (mm) 3297
Max.prufundità di scavà (mm) 420
Dimensioni totali (mm) 5447 × 3297 × 3160

U mutore

Tipu Weichai WD10G178E25
Rivoluzione nominale (rpm) 1850
Potenza nominale (KW/HP) 131/178

Implementà u sistema idraulicu

Max.pressione di u sistema (MPa) 12
Tipu di pompa Dui gruppi di pompa Gears
Uscita di u sistema (L/min) 190

Sistema di guida

Convertitore di coppia 3 elementi 1 fase 1 fase

Trasmissione Planetaria, a trasmissione di u putere cù trè velocità in avanti è trè velocità in retromarcia, a velocità è a direzzione ponu esse cambiate rapidamente.

Steering clutch.Multiple-disc oliu putenza metallurgia discu cumpressu da primavera.operatu idraulicu.

Embrague di frenu U frenu hè un frenu à banda flottante à duie direzzione d'oliu operatu da un pedale meccanicu.

Trasmissione finale L'azionamentu finale sò doppia riduzzione cù ingranaggi spur è pignoni di segmentu, chì sò sigillati da un sigillu duo-cone.

csdcsd

dsfdssfsddscfds


Tempu di Postu: Aug-23-2022