Ordini Bulldozer Serie HBXG K Per u Mercatu Europeu

HBXG K Series Bulldozer Orders For European Market1

Recentemente, unu inseme di Bulldozer SD5K è SD7K di HBXG sò stati messi in serviziu in e zone d'oltremare. Attualmente, l'attrezzatura hè stata scaricata cù successu è messa in situ di travagliu.

SD5K hè u bulldozer idraulicu tutale di traccia cù semi-rigidu suspesu, livellu di cuntrollu elettronicu Ⅲ, sistema di guida idrostatica di cuntrollu elettronicu duale circuitu, cuntrollu elettricu chjusu di carica centru chiusu chì invia sistema idraulicu di implementazione. Lama Power-Angle-Tilting, sistema di raffreddamentu indipendente di cuntrollu automaticu. Stu mudellu hè dotatu di un mutore elettricu cuntrullatu di mudellu di currispondenza di piena putenza, cù trasmissione variabile in continuu è funzione di sterzatura pivotante, cuncepimentu modulare è faciule da riparà è da mantene; u sistema di camminata elettroidraulicu di cuntrollu proporzionale è u dispositivu di travagliu facenu u funziunamentu precisu è cunfortu; Mustru di strumentu d'interazzione umanu-urdinatore, sistema di serviziu intelligente, cabina di climatizazione cumpletamente sigillata. Pò esse dotatu di trè ripiccioli. Hè una macchina ideale aduprata in travagliu di carichi squisiti o pesanti cum'è a custruzzione di u portu, a custruzzione di cumunicazione, u stadiu, u prughjettu di l'energia elettrica, a terra move in cità è in cità, a mudellazione di rimpiazzamentu è u travagliu di livellamentu.

U bulldozer di a serie SD7K hè dotatu di u mutore elettronicu di u nivellu,, trasmissione idrostatica è variabile in continuu, accumpagnamentu di piena putenza, sistema di raffreddamentu indipendente di cuntrollu automaticu. Motore cuntrullatu elettronicamente cun schema di currispondenza à piena putenza, bassa inquinamentu è risparmiu d'energia. u buldozer SD7K hè integratu cù un cuncepimentu modulare, faciule da riparà è da mantene. Si pò una macchina ideale aduprata in cumunicazione, campu di petroliu, putenza, mineria ecc. Grande prugramma di terra move.

HBXG hà assai bulldozers aduprati in a custruzzione di strade lucali è in prughjetti di mine in questa zona, è e so prestazioni eccellenti anu vintu una bona riputazione. Si capisce chì stu cliente d'oltremare hè a prima volta à acquistà un bulldozer idrostaticu, è hè particularmente prudente in a selezzione di l'attrezzatura. Nanzu à l'acquistu, un'inchiesta nantu à u locu è un paragone tutale sò stati fatti nantu à varie marche di bulldozer idrostaticu chì eranu stati messi in usu in a località. Infine, u cliente hà sceltu di cooperà cun HBXG. Benintesa, HBXG ùn hà micca lasciatu u cliente, da a consegna puntuale finu à chì a pianta hè stata messa in produzione, u prucessu hè andatu bè, è i prudutti è i servizii furniti sò ancu ben accolti.

In u mercatu europeu, e prospettive di u mercatu lucale portanu ancu più opportunità è sfide per HBXG, HBXG hè prontu.


Tempu di posta: Jul-02-2021