Tempu di Raccolta Per u Mercatu Europeu

Harvest Time For European Market

In l'ultimi anniHBXG hà rinfurzatu u sviluppu di u mercatu europeu. In l'ultimi 20 anni, noicunservatu visitaing mercati chjave in Europa è riunione agenti putenti à discute u piani di cuuperazione à longu andà. HBXG hà fattu assaiaghjustàmenti di u attrezzature è prestaziones di u i prudutti secondu i bisogni di i clienti in u mercatu europeu, è gradualmente hà guadagnatu a fiducia di Auropeu i clienti in virtù di u pugnua qualità è prestazioni elevate di i nostri prudutti. Avemu avia u nostru propiu agenti è clienti fideli. I nostri vulume di vendita cuntinuava à cresce annu per annu, è HBXG à pocu à pocu hà sviluppatu a parte di u mercatu in Europa

Dapoi u scoppiu di COVID-19 in 2020, u mercatu europeu hè statu generalmente influenzatu à gradi diversi. HBXGhà analizatu attentamente a situazione attuales di u mercatus, agenti assistiti per rinfurzà a publicità di a rete, anu pruvatu sviluppà novi risorse di i clienti, è custruzzione di capacità di serviziu rinfurzata, custruzzione di sistema d'agenti è custruzzione di sistema di parti di serviziu. D'altra parte, HBXG promoted travagliu digitale è intelligente per migliurà l'efficienza di u travagliuIes. È noi migliurà costantemente a qualità è a velocità di i prudutti, a fabricazione, u serviziu, in ordine di risponde megliu à i bisogni di u sviluppu cummerciales.

Harvest Time For European Market1

Grazie à sforzi ininterrotti, u mercatu europeu hà mantenutu una crescita costante in tutta a pandemia è raccoglie gradualmente a racolta tempu. Da ghjinnaghju à settembre di 2021, HBXG hà mantenutu una spedizione regulare stabile in batchs à u mercatu europeus, chì  si aspetta d'apre un mercatu più largu per a cumpagnia è di purtà più spaziu per a crescita. 

Ancu se u livellu generale di fabricazione è a cumpetitività di i nostri prudutti in u mercatu europeu anu migliuratu in l'ultimi anni, HBXG ancora has una certa lacuna da u livellu di punta di l'industria. Cum'è sempre,HBXG s'impegnerà à migliurà u nivellu di i prudutti è di i servizii, in permanenza sviluppà l'attività di esportazione, è si sforzanu per un mercatu europeu più grande nantu à a basa di cunsulidà i clienti originali.

Harvest Time For European Market2


Tempu di posta: Sep-30-2021